تور سوئیس

اطلاعات کلی تور سوئیس

تاریخ حرکت

5 بهمن ماه

مقصد

4 شب زوریخ و 3 شب لوگانو

پرواز

با هواپیمایی ترکیش

مدت زمان تور

8 روزه

اقامت

در هتل 4 ستاره

تاریخ حرکت

ویژه نوروز 1402

اقامت

در هتل های 4 و 5 ستاره

مدت زمان تور

9 روزه

پرواز

با هواپیمایی قطر

مقصد

8 شب و 9 روز سریلانکا

شروع قیمت از : نرخ پرواز + 395 دلار

درباره تور سوئیس

تور ۸ روزه مسافرتی با هواپیمایی ترکیش | تجربه ای بی‌نظیر از ایران به سوئیس 

سفرهای تفریحی همیشه بهترین راه فرار از روزمرگی و استرس های زندگی شهری است. اگر به دنبال یک تجربه بی نظیر در سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تور ۸ روزه مسافرتی با هواپیمایی ترکیش به سوئیس را در نظر بگیرید. این تور شامل ۴ شب اقامت در زوریخ و ۳ شب در لوگانو است . با خدمات فرودگاهی و بین شهری و بیمه .

 گشت شهری همراه با راهنمای فارسی زبان شما را با فرهنگ ،اماکن تاریخی و تفریحی ، مراکز خرید و عادتهای غذایی مردم سوئیس آشنا میکند.

برنامه  تور ۸ روزه سوئیس با هواپیمایی ترکیش‌

سفر از تهران آغاز می‌شود و حد اقل 8 ساعت و 40 دقیقه طول میکشد که این مدت را مهمان  هواپیمایی ترکیش هستید .

 هواپیمایی ترکیش با بیش از ۳۰۰ مقصد در سراسر جهان و کسب جوایز برتر بین المللی ، یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی‌ جهان است که با ارائه خدمات بی‌نظیراقتصادی همچون کابین پروازهای بزرگ، منوی ویژه و سرویس پذیرایی شامل غذاهای متنوع و خوراکی‌های تازه، در طول پرواز احساس آرامش و اطمینان خاطر برای مسافر فراهم کرده و باعث تجربه  یک سفر راحت و لذت‌بخش میشود.

درزمان مشخص ، پرواز در فرودگاه زوریخ به زمین مینشیند جایی که ترنسفر فرودگاهی هتل ۴ ستاره‌ی رزرو شده منتظر شماست . هتل های چهار ستاره زوریخ عموما مجهز به اتاق‌های راحت و مدرن با صبحانه‌های لذیذ و متنوع هستند .

سوئیس حدود هشت میلیون و ششصد هزار نفر جمعیت و مساحتی بالغ بر ۴۱٬۲۸۵ کیلومتر مربع دارد. سوئیس کشوری است که به صورت جمهوری فدرال تککانتون اداره میشود و از ۲۶ ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده می‌شوند. پایتخت سوئیس شهر بِرن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر ژنو و زوریخ هستند.

زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور سوئیس شهری آرام ، لوکس، منظم و بدون بوق و ترافیک  است. که حدودا 500 هزارنفرجمعیت دارد. حمل و نقل عمومی زوریخ از طریق تراموا ، مترو ، اتوبوس و قایق های مسافری است که اصلا تاخیر ندارند .

زوریخ در شمال مرکزی سوئیس، در دامنه کوه‌های آلپ قرار گرفته ‌است. این شهر مهم‌ترین قطب اقتصادی سوئیس به‌شمار رفته و گاه از آن به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور یاد می‌شود؛ حال‌آن‌که پایتخت سیاسی سوئیس، شهر برن است. زوریخ شهری با بهترین کیفیت زندگی در جهان و یکی از گرانقیمت ترین شهر های دنیاست .

جاذبه های توریستی زوریخ

  • ‏ شهر قدیمی زوریخ

قلعه های تاریخی و رودخانه زیبایی که در امتداد آن جریان دارد با زیبایی ‏خاص و  طبیعت بی نظیر و خانه لنین که درسال 1917 در آن می زیسته است از دیدنی های شهر قدیمی زوریخ است که نباید از دست داد.‏ ‏

منطقه ای در جنوب غربی زوریخ در کوهستان ‏که‏ به ارتفاع 871 متر از سطح دریا قرار دارد. که دارای مسیری ‏هموار است و می توانید لذت قدم زدن و تنفس هوای عالی در طبیعت زیبای این کوهستان را تجربه کنید. در بالای کوه، رستورانی وجود دارد که می توانید در حین غذا خوردن از نمای ‏زیبای جنگل سیاه لذت ببرید.

  • ‏موزه هنر های زیبا  ‏

‎ ‎ یکی از بهترین موزه های هنر اروپا که قدمتش به سال 1787 باز می گردد. در این ‏موزه آثار هنری هنرمندان بزرگی مانند نقاشی های مونته و مانچ.  

 ‏

  • باغ وحش زوریخ

. باغ وحشی با بیش از 360 ‏گونه حیوان در محیطی منحصر به فرد. که به عنوان یکی از بهترین باغ وحش های ‏اروپا شناخته می شود. جایی که در طراحی آن سعی شده محیط زندگی حیوانات، منطبق بر طبیعت و محیط واقعی ‏آنها باشد. برای رسیدن به این مرکز می توانید از تراموا و قطار شهری که ازایستگاه مرکزی شهر حرکت می کنند، ‏استفاده نمایید. ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏‏بازدید از موزه ملی سوئیس

موزه ملی سوئیس یکی از مهمترین موزه‌های تاریخ هنر اروپاست که در زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس قرار دارد. ‏ساختمان موزه در سال ۱۸۹۸ توسط گوستاو گول به شیوه معماری فرانسوی در دوره رنسانس ساخته شده است. ‏‏‏‏

 

  • دریاچه زوریخ

دریاچه ای به وسعت ‏حدود ۸۸ کیلومتر مربع با بیشترین عمق ۱۴۳ متر . دریاچه ‏پس از عبور از مرکز شهر زوریخ، در قسمت شمال غربی شهر تبدیل به رودخانه لیمات شده و بطرف غرب ایالت امتداد ‏می یابد. تنها دو پل عبوری برروی آن وجود دارد یکی در ناحیه جنوبی در راپرزویل و دیگری در داخل شهر زوریخ در ‏بورکلی پلاتز قرار دارد. در بازدید از این دریاچه می توانید از تورهای گردشی و قایق سواری که در این دریاچه برگزار ‏می شوند نیز استفاده نمایید. ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏

 

  • ‏بازدید کلیسای ‏Fraumunster

این کلیسا یکی از چهار کلیسای اصلی شهر زوریخ می باشد.. Peter قدمت این کلیسای تاریخی به سال 853 میلادی باز میگردد که توسط ‏پادشاه آلمانی برای سکونت بانوان ثروتمند و صاحب منصب اروپا بنا گردید. در صورتیکه علاقه مند به تاریخ باشید، این ‏کلیسا می تواند مکان مناسبی برای بازدید شما باشد.

‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏

  • موزه فوتبال فیفا

این موزه در ستاد مرکزی فیفا که در زوریخ است قرار ‏دارد و در ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ گشایش یافته است. موزه در فضایی به وسعت ۳٬۵۰۰ مترمربع در سه طبقه بنا گشته این ساختمان ‏همچنین شامل یک مکان ورزشی، یک بیسترو، قهوه‌خانه، یک کتابخانه، یک فروشگاه موزه و اتاق های کنفرانس و در طبقه ‏فوقانی شامل فضاهای اداری و ۳۴ آپارتمان لوکس است. نمایشگاه موزه شامل خاطراتی از هر جام جهانی فوتبال و جام جهانی ‏فوتبال زنان است.‏ ‏

‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏

  • ‏زیباترین تله کابین  دنیا

برای لذت بردن از این تله کابین زیبا می توانید از تور های یک روزه ایی که به همین مقصد در داخل شهر انجام می شود استفاده ‏کنید. به محض رسیدن به بالای تله کابین یکی از زیباترین مناظر عمرتان را خواهید دید. ‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏

 

مراکز خرید زوریخ

  • مرکز خرید ایرساید دارای 60 فروشگاه در فرودگاه شهر زوریخ
  • مرکز خرید گلات دوست داشتنی ترین مرکز خرید زوریخ.
  •  مرکز خرید یوروپالی پاساژی  در نزدیکی ایستگاه قطار اصلی شهر

  معروف ترین غذا های سوئیس 

 بیرچر موسلی، فوندی پنیر، راکلت، رستی، گوشت و قارچ، برنر پلاته، زاپف و تره فرنگی با سیب زمینی و سوسیس

 

بهترین رستوران های زوریخ

  • وایسیز روسلی

رستوران وایسیز روسلی غذاهای سوئیسی، مدیترانه ای و اروپایی را برای مشتریان خود سرو می‌کند. این رستوران که در خیابان بِدِستراسه زوریخ واقع شده است

  •  لافونته

رستوران لافونته منوی غذایی ایتالیایی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، البته در کنار آن نیز غذاهای مدیترانه‌ای نیز دارد. پیتزاهای رستوران لافونته جزء غذاهای معروف آن به حساب می‌آیند.

  • اکو زوریخ

 رستوران اکو زوریخ در میان رستوران های این شهر به عنوان رستورانی با غذاهای لذیذ شناخته می‌شودکه غذاهای اروپایی، اروپای مرکزی و غذاهای گیاهی را برای مشتریان خود سرو می‌کند.

  • هاوس زام ریدن

رستوران هاوس زام ریدن در خیابان لیماتکای واقع شده است. این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای، سوئیسی و اروپایی عرضه می‌کند

  • نیهائو

رستوران نیهائو برای کسانی که به غذاهای آسیایی، بخصوص غذاهای چینی و ژاپنی (مخصوصا سوشی) علاقه مند هستند مناسب است.

شهر لوگانو در جنوب کشور سوئیس و نزدیک ایتالیا واقع شده‌است و حدودا 55 هزار نفر جمعیت دارد. لوگانو دارای هوایی معتدل و مجاور  دریاچه لوگانو و کوه‌های آلپ است و در فصل بهار و تابستان از عمده شهرهای توریستی سوئیس به‌شمار می‌رود. هر ساله در میانه تابستان فستیوال جاز و اواخر تابستان فستیوال بلوز در این شهر برگزار می‌شود.

جذابیت های توریستی لوگانو

دریاچه لوگانو

کشور سوئیس دریاچه های زیادی دارد اما زیباترین آن ها دریاچه لوگانو است.. دور تا دور دریاچه را کوه های پوشیده از درخت احاطه کرده اند که با شیبی ملایم به آب منتهی می شوند. به دلیل وجود کوه ها در اطراف دریاچه از هر زاویه ای که نگاه کنید تنها بخشی از آن را می توانید ببینید و همین هم یکی از دلایل جذابیت این دریاچه است. قایق های تفریحی متعددی در این دریاچه مسافران را به گردشگری در سطح دریاچه می برند. از جمله مشهورترین آن ها، کشتی کروز صبحگاهی و کروز پانورامیک است که تور تفریحی اش بیش از ۳ ساعت طول می کشد و می توانید چشم انداز بی نظیر چراغ های شهر لوگانو در شب را هم مشاهده کنید..

مونت سان سالواتوره

کوه زیبایی با ارتفاع 900 متر در بالای دریاچه لوگانو به نام مونت سان سالواتوره وجود دارد که یکی از بهترین جاذبه های شهر لوگانو محسوب می شود. پیشنهاد میکنیم با استفاده از قطار کابلی  خود را در ۱۲ دقیقه به بالای کوه برسانید و راه برگشت را پیاده برگردید تا در طول مسیر از زیبایی های شگفت انگیز طبیعت اطراف لذت ببرید..

مونت بِرِه

کوه مونت بره با ارتفاع 925 متر در شرق لوگانو قرار گرفته است برای بالا رفتن از این کوه قطار کابلی وجود دارد که از سال ۱۹۱۲ فعال بوده است . در قله دو رستوران وجود دارد که می توانید در حالی که غذا یا نوشیدنی میل می کنید چشم انداز بی نظیر دریاچه و مناظر دوردست، حتی تا ایتالیا را هم تماشا کنید. مونت بره در بین کوه های سوئیس به کوه آفتابی شهرت پیدا کرده است چون به دلیل موقعیت جغرافیایی اش از آفتاب دلپذیری برخوردار است.

محله ویا ناسا

توریستی ترین منطقه شهر یک محله شیک و زیبا ست که بین دریاپه و بافت قدیمی که در جنوب شهرلوگانو قرار گرفته . فروشگاه های مختلفی مثل  بوتیک های شیک، جواهرفروشیها ، رستوران ها و کافه های در داخل ساختمان های قدیمی متعلق به قرن ۱۷ بسیار دیدنی هستند

کلیسای سن لورنزو

کلیسای سن لورنزو یا کلیساس سن لارنس  با سبک معماری رنسانس و سنگ های سفید یکی دیگر از جاذبه های شهر لوگانو است . کلیسای جامع در قرن شانزدهم ساخته شده و سبک معماری اش بیشتر شبیه به سبک رمانسک است. سه درب ورودی این کلیسا با گچ کاری ها و نقش و نگارهای زیبا و مخصوص دوره رنسانس مثل تصویر پرندگان و فرشتگان تزیین شده است.

پارک چیویکو

پارکی فوق العاده زیبا در شرق شهر لوگانو که در کنار دریاچه قرار گرفته و علاوه بر چشم انداز بی نظیر و زیبا، امکانات و خدمات مختلفی مثل کتابخانه و مرکز کنفرانس هم دارد دیدن غروب آفتاب در دریاچه لوگانو منظره بی نظیری است که در این پارک تجربه میکنید

موزه هرمان هسه

هرمان هسه، نویسنده آلمانی و برنده جایزه نوبل از سال ۱۹۱۹ به دهکده مونتاگنولا نقل مکان کرد و تا زمان مرگش در سال ۱۹۶۲ همان جا سکونت داشتاکنون خانه هرمان هسه به یک موزه تبدیل شده است و آثار و لوازم شخصی او به همان شکل باقی مانده است. هرمان هسه هنگامی که در این خانه زندگی می کرد کتاب کلاسیک سیذارتا را نوشت که داستان مردی هندی است که دچار تحول معنوی و عرفانی می شود. در این موزه می توانید مکاتبات و نامه نگاری های هسه با افراد مشهوری مثل تی اس الیوت و فروید را هم در کنار آثار، عکس ها و نقاشی های آبرنگ او مشاهده کنید و بیشتر با زندگی این نویسنده مشهور آشنا شوید.

سوئیس مینیاتوری

.  این موزه فضای باز در پای کوه مونت سان سالواتوره قرار گرفته و همان طور که از اسمش مشخص است یک مدل مینیاتوری از کشور سوئیس است. در این پارک ۱۳۰ ماکت کلیسا، خانه های اربابی، قلعه ها و کوه های مشهوری مثل ماترهورن وجود دارد. یکی از قسمت های جذاب این پارک که به ویژه بچه ها را شیفته خود می کند ریل قطار مینیاتوری است که از سرتاسر پارک عبور می کند. این ریل حدود ۳.۵ کیلومتر طول دارد و ۱۸ قطار کوچک در طول این مسیر در تردد هستند

گاندریا

دهکده زیبا ی گاندریا از سال ۲۰۰۴ رسما بخشی از شهر لوگانو محسوب می شود. گاندریا در دامنه های شرقی کوه مونت بره قرار گرفته و صدها سال پیش به عنوان مرکز تبادلات و معاملات غیرقانونی به حساب می آمده است. این شهر که در مرز آلمان و ایتالیا قرار گرفته از این موقعیت استراتژیک برای تبادل کالاهایی مثل سیگار و گوشت استفاده می کرده است. کلیسای سنت ویگلیو که ساختمانی متعلق به قرن ۱۵ است یکی از دیدنی های گاندریا به حساب می آید.

 

خدمات سفر

برنامه سفر

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت کرده و سپس تهران را به مقصد زوریخ ترک می‌کنیم. بعد از کنترل گذرنامه، ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز سفرمان به سوئیس سرسبز لذت خواهیم برد.

امروز را با گشتی تمام روز در زوریخ، بزرگ‌ترین شهر کشور سوئیس و یکی از مرفه‌ترین شهر‌های جهان آغاز می‌کنیم. در این گشت از خیابان بانهوف که به نوعی مرکز تجاری و مالی این شهر است، کلیسای گروس مونستر، کلیسای فرومونستر، بافت قدیمی شهر زوریخ دیدن می‌کنیم. سپس راهی می‌شویم تا از آبشار‌های راین بازدید کنیم. پس از آن به روستای اشتاین ام‌راین خواهیم رفت تا از زیبایی‌های این روستای جذاب لذت ببریم. در ادامه به بازدید از کارخانه شکلات‌سازی لینت خواهیم رفت.

در گشت اختیاری امروز به پیشنهاد راهنما می‌توانیم به بازدید از شهر‌های برن و اینترلاکن بپردازیم و ساعاتی خوش را در این دو شهر فوق العاده سپری کنیم. در شهر برن، برج ساعت، محله قرون وسطایی و کلیسای جامع شهر شما را به وجد می‌آورند. در اینترلاکن نیز محو زیبایی‌های اطراف دریاچه برینز خواهید شد.

با توجه به زمان آزاد، امروز می‌توانیم در گشت اختیاری به سمت شهر زیبای لوسرن برویم تا طبیعت بی نظیر دامنه‌های آلپ و دریاچه چشم‌نواز آن را از نزدیک ببینیم. پل چپل، قسمت قدیمی شهر، بنای یادبود شیر و بازدید از دریاچه لوسرن بعد از ظهر شما را دل‌انگیز‌تر می‌کند. در ادامه‌ می‌توانیم از بالای کوه ریگی، چشم‌اندازی فراموش نشدنی از سوئیس را ببینیم.

امروز از زوریخ به سمت مقصد بعدیمان یعنی شهر لوگانو حرکت خواهیم کرد. پس از رسیدن به لوگانو، همراه با راهنما گشتی کوتاه در این شهر خواهیم داشت و از بافت قدیمی و دریاچه‌ی زیبای لوگانو دیدن می‌کنیم.

در وقت آزاد امروز به همراه راهنما می‌توانیم گشتی در لوگانو داشته باشیم یا برای لذت بیشتر از طبیعت سوئیس راهی یکی از شهر‌های اطراف مانند لوکارنو شویم. پیشنهاد می‌کنیم امشب در محله قدیمی لوگانو، خودتان را به یک فنجان قهوه داغ سوئیسی دعوت کنید.

امروز در وقت آزاد این فرصت را خواهیم داشت تا به ایتالیا رفته و در گشتی تمام روز، از شهر میلان، پایتخت مد جهان بازدید داشته باشیم و از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر مانند مرکز خرید امانوئل دوم، نمای بیرونی کلیسای دومو یا قلعه اسفورزا دیدن کنیم. در مسیر بازگشت، این فرصت را خواهیم داشت تا از مرکز خرید فاکس تاون بازدید نماییم.

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از  بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با اسپادانا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

گالری تصاویر

گالری تصاویر

برای دریافت آخرین اطلاعات تورهای مسافرتی نام و شماره خود را وارد نمایید

برای دریافت آخرین اطلاعات تورهای مسافرتی نام و شماره خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *